de sista timmarna på decenniet



Iklädd den lilla svarta från Fröken Söt firade jag och åtta andra glada decenniets sista nyårsafton. På ett mycket gott sätt. Värdparet kan det här med goda smaker och fina tillställningar. Sallad med äpple, gurka, koriander, räkor och pilgrimsmussla, Lax med fänkål, jordärtskocksmos, granatäpple och den godaste saffranssås och tillsist mäktigaste, godaste chokladmoussetårtan. När Jan Malmsjö läst klart på Skansen blev det fyrverkerier och korv, grillad utomhus. Endel bubbel var rosa, ballongerna var silverfärgade, vårt lags spelpjäs i Bezzervisser var blå. Musiklistan var lång.


Kommentarer
Postat av: Mrs CKN

Hej! Vilka härliga bilder! Tack själv! Kram

2010-01-03 @ 18:36:32
Postat av: Maria

Fantastisk tradition nni börjar få med ert nyårsfirande! Underbart!

2010-01-04 @ 20:29:57
Postat av: Emelie

Det låter fint. Jag ville bara passa på att önska dig gott nytt år och så där. Jag följer med dig så länge du bestämmer dig för att fortsätta. Tack för detta årets underbara bilder och inspirerande texter. Visst är du på väg mot stjärnorna, det tror jag det ;)



Ps. Stenbron i december är magisk.



Kram

2010-01-05 @ 23:53:54
URL: http://greiddnos.blogspot.com
Postat av: Mia

Ni ser ut att vara riktiga mästerkockar ju!

2010-01-07 @ 14:20:04
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, men jag vill gärna veta vem du är)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0