två små svarta

En provad och köpt inom fem minuter i det småländska Glasriket och ett mycket välkommet tillskott i garderobens avdelning för sådant man inte saknar förrän man verkligen behöver det. En annan eftertraktad, eftertänkt och efterlängtad, ett riktigt bra klipp och ett köp som kommer att konkurrera ut melittafiltren med samma lätthet som Usain Bolt utklassar sina medtävlande. Säga vad man vill om konsumtionssamhället men en svart liten klänning är ju nästintill lagstadgat att ha (jag vet inte hur jag kommit undan så länge) och en Nespresso Citiz med mjölkskummare ja, det kan jag inte annat än erkänna att det är mer än jag behöver, men vem behöver en Porsche, en Dom Perignon eller en jacuzzi i badrummet?


Kommentarer
Postat av: Zizzie

Klänningen är ett sånt där köp du inte kommer ångra och en Nespresso med mjölkskummare låter hur smaskigt som helst. Shopping när den är som bäst! ;)

2009-08-18 @ 09:51:32
URL: http://zizzie.blogg.se/
Postat av: Leena

En kopp av den där blekrosa sorten skulle varit välbehövlig i morse... Fick brygga mitt standardkaffe med en extra skopa Löfbergs Jubileum för att vakna ordentligt.

2009-08-19 @ 11:52:30

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, men jag vill gärna veta vem du är)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0