rockande poppande positivitet

Musik gör sannerligen skillnad för humöret (yes ideed!)

   Hot Fuss - Killers - Musik Though, I'm Just Me (New Edition) - Hirasawa Maia - Musik  
   Howl Howl Gaff Gaff - Shout Out Louds - Musik Songs Of A Ragdoll - Miss Li - Musik  
Killers: Smile like you mean it     Maia: And I found this boy     
Shout out louds: The comeback     Miss Li: Gotta leave my troubles behind    



och så två extranummer..
Det Är Så Jag Säger Det (Copy Protected) - Hellström Håkan - MusikI'm Indian - Räisänen Timo - Musik
Håkan: Kom igen Lena!   Timo: Fear no darkness, promised child

Kommentarer
Postat av: Nela

Bra samling du har där! Kom på att kom igen Lena kan jag verkligen använda som pepplåt apropå titeln. Men jag tycker du ska lägga till Timo, fear no darkness också, den funkar bra!

2009-05-24 @ 15:54:52
Postat av: Veronica

Du har så rätt!

2009-05-24 @ 17:45:53
URL: http://mizzv.blogg.se/
Postat av: Emelie

Åh ja, vad det är så! Visst är Lasse oumbärlig emellanåt. Jag har honom att tacka för många tårar, skratt och lättnadens suckar då jag äntligen förstått att det jag känner inte är konstigt, fel eller onormalt. Han sjunger ju om det. Håkan har också varit med i mitt liv och bland annat hjälpt mig ta mig igenom ett par år i Paris då den värsta hemlängtan satte in.



Utan musiken, utan orden, vad vore vi då.



Kram

2009-05-25 @ 08:45:44
URL: http://greiddnos.blogspot.com
Postat av: Camilla

Du har så rätt, Nela. Jag tänkte ju faktiskt på Timo. Vet inte varför han först inte fick vara med.., men nu så

2009-05-25 @ 12:44:12
URL: http://batgirl.blogg.se/
Postat av: Mia

Du vet när jag får sommarlov då ska jag plocka isär alla dina musikinlägg och lyssna igenom de jag inte har koll på. För jag tror att jag kommer tycka om det. The Killers älskar jag t.ex. men har aldrig tagit mig tiden att upptäcka Timo som ALLA babblar om. Så snart så..:)



Allt väl med dig?

Stor kram

2009-05-27 @ 10:53:26
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, men jag vill gärna veta vem du är)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0