en inspirerad gröngöling

Apropå inspiration så hittade jag en ny sida idag (om man känner mig skulle man kanske vid första anblicken tro att det är min egen, men tyvärr är så inte fallet). Kombinationen Skåne och foto har jag lite svårt att motstå och bilderna är sådana som jag skulle vilja ta! Jag blir helt klart inspirerad att gå på fotopromenad och lära mig mer om min Olympus. I väntan på det letade jag fram några egna Skånebilder från i somras, med en särskild förfrågan från syster Rollof!






This is for Fer:
I found a nice photoblog today. Even if I would wish for it, it's not mine, but it did inspired me to show some of my pictures from Skåne (in southern Sweden) this past summer.

Kommentarer
Postat av: Mia

Men oj vad fina bilder. Du, jag håller med dig, kombinationen är svår att slå och mitt hjärta klappar extra för Skåne. När jag var liten spenderade vi somrarna i Simrishamn jämnt - vilka minnen jag har därifrån. Underbart!



Kram Mia

2009-01-05 @ 12:09:26
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com
Postat av: Camilla

Skåne är toppen om man gillar de öppna vidderna!

Fina bilder du har tagit

Ha det bra

Camilla

2009-01-05 @ 17:21:35
URL: http://www.camillasfoto.blogspot.com
Postat av: Veronica

Nog för att jag gillar vintern men då man tittar på Skånebilderna blir man ju aningen sugen på sommar!

2009-01-05 @ 22:17:02
URL: http://mizzv.blogg.se/

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, men jag vill gärna veta vem du är)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0