fototema: vantan (bonus: pa vag)



Forra veckan blev det tillslut dags for en fototraff igen efter en lang vinter med svaranpassade scheman. Temat var vantan och jag hade inte fotat nagonting infor det utan fick leta i arkivet. Sjalvklart ar vara traffar till for att fa inspiration till att verkligen komma ut och fota och olika teman gor att man far vidga sin blick och tanka utanfor sin vanliga kameravinkel. Men den har gangen var det faktiskt bara roligt att traffas. Min basta bild jag hittade pa temat Vantan var den har jag tog forra gangen jag var har i Madrid. Han bara stod dar och vantade. Sist jag var har stod jag ocksa pa balkongen pa attonde vaningen och tittade ner pa varlden dar nere. Det blev ett litet minitema "Pa vag". Nu ska jag ga ut med mina Ray bans pa nastippen, for idag ar det sol i Madrid och jag ska gora stan pa egen hand efter flera riktigt bra dagar med señorita L.



Kommentarer

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, men jag vill gärna veta vem du är)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0