it's fantastic


Ok, jag har sagt det förr, men nu säger jag det igen: I love Meryl Streep! På Golden Globe galan när hon vann för bästa skådespelerska i Julie och Juliet sa hon att hon skildrat så många fantastiska kvinnor genom åren att hon lätt kan misstas för att vara en själv. Suset i publiken talade dock bara för en sak: att det är hon som misstar sig. Nog för att man får skilja på person och prestation men mer ödmjukhet än så får man leta efter i nöjesbranschen.

Det var bara tre andra skådespelerskor nominerade i kategorin eftersom hon även fått en för nyaste filmen "It's complicated" som vi såg i helgen. En bra film kan vara så mycket. Den här var helt igenom härlig och skrattsmittande. Därtill ett visst mått allvar. Det var längesen jag blev så glad av att gå på bio.

Kommentarer
Postat av: Leena

Visste väl att du skulle bli glad av den!!!! :o)

2010-02-10 @ 11:23:05

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, men jag vill gärna veta vem du är)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0