blågrått och orangerött

Det finns alldeles för mycket bilder i min dator. Min hårddisk protesterar ständigt när nya foton vill ta plats i den digra skaran som trängs i mapp efter mapp som på ett överfyllt bibliotek. Ibland ska man väl kanske rensa. Ibland ska man väl kanske titta och välja ut sådana som man faktiskt tycker om och vill behålla. Som de här till exempel. Från dagar i maj när sommaren var ung, framtiden oviss och vi gick runt i staden och i hamnen på jakt efter grafiska motiv. En jakt är dock en jakt och emellanåt blev det roligare att fota annat än sådant som var allt annat än typiskt grafiskt.


Kommentarer
Postat av: Lilla Fröken

Den översta bilden var väldigt ovanlig och fin.

2009-09-23 @ 22:23:38
URL: http://ellikaramelli.blogg.se/
Postat av: S

Vilka underbara bilder!



...tänk va mycket som hänt i sen dess, underlandet, spegellandet, du har verkligen spôtt ôpp dig ; )...

Kramilikram

2009-09-24 @ 22:44:50
Postat av: Leena

Du borde bli matfotograf. ABSOLUT.

Hälsningar från de helsingforska svampskogarna! Landade i den paradisiska hemstaden i förrgår, jag förmodar att Pappa L var ganska så glad att se mig. Svampen, ja. Skörden blev en papplåda (50x40x40) full med stooora kantareller. Kämpade tappert i tre timmar mot älgflugorna, som är s-tjobbiga. Har beställt två älgflugejackor via min bästis, jackan är gjord av nät och täcker även ansiktet. Tänk vad man ska få lida för sin passion! När kommer du hit? Trattisarna fyller skogarna... /Kram!

2009-09-25 @ 13:07:33
Postat av: Maria

Den dagen var ovanlig, minnesvärd och mycket kreativ! En bild på endast en detalj väcker så mycket minnen...

2009-09-25 @ 19:43:14

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, men jag vill gärna veta vem du är)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0