sommarkväll i småstaden

Mariestad är som bäst på sommaren och nära vattnet. I lördags kväll var ljuset fotomagiskt och himlen antog stora delar av färgskalan. Vi upptäckte att de tillslut tagit mer tillvara på hamnområdet och öppnat några fler bodar att handla godsaker vid vattnet i. Sedan gick vi upp för kullerstensgatorna till Gamla stan där det finns många portar man skulle vilja kalla sin egen..



Lillasyster Hyster är gästfotograf på flera av bilderna. Olympusen trivs runt hennes hals också.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vilka ljuvliga bilder, jag har faktiskt aldrig varit i Mariestad men jag vet inte om staden är lika vacker som bilderna eller om det är fotografen som är för skicklig för turistnäringens bästa?

2009-07-13 @ 23:18:37
URL: http://greiddnos.blogspot.com
Postat av: Nela

Å, det blev ju endel fina bilder! Och sen var det en härlig kväll, en av denna sommarens bästa. Är ju tyvärr lite ont om sådant i år, men då får man ta vara på de stunder som ges. Får lust att ge mig ut med kameran och prova lite mera. Kanske till nästa helg? Vi får se!

2009-07-15 @ 22:44:50

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, men jag vill gärna veta vem du är)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0