not impossible

Bara en liten sladd för 55 kronor och så är det musik i hela rummet. Rätt ut i alla fem högtalare från datorn via DVD-spelaren. iTunes och Spotify och musik i oändlighet genom mer än de futtiga små hålen i laptopen. Basen, texterna och melodierna får styrka och kraft att fylla hela lägenheten. Så enkelt och inte alls impossible (med trevliga Shout out louds) men det känns litegrann som att jag vunnit första pris eller funnit en skatt. Maia, Glasvegas och Regina är några av de som varit med och firat det ikväll. Nu får grannarna säga ifrån om de inte kan sova..


Kommentarer
Postat av: Veronica

Men var det så enkelt? Vad skoj!

2009-07-21 @ 09:43:05
URL: http://mizzv.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hihi, vi har verkligen mycket lik musiksmak :) Härligt!



PH-lampan är riktigt fin, jag förstår att du vill behålla! Men man kan ju ha lampor på många ställen och denna lilla är hur söt som i hallen eller i en hörna någonstans ;)



Vad bra att du blir glad för kommentarer men det är helt ärligt och från hjärtat jag läser din fina blogg och kommenterar. Jag skumläser ganska många bloggar och tycker att det är så kul med allt utbyte men det finns några stycken som jag läser noga och med stor tillfredställelse och din är definitivt en av dem, inga tvingande kommentarer här inte!



Ja, det har blivit en del bloggträffar och alla har varit supertrevliga. Jag tror inte att jag hade bestämt träff med någon om jag inte hade varit relativt säker på att det skulle klicka. Jag menar de som jag har träffat är ju de som jag har haft mycket utbyte med i kommentarer och så och de som jag har märkt har ungefär samma sätt att se på saker och ting (och framförallt bloggande) som jag själv. Vissa bloggare kanske man bara lämnar en liten mening till då och då men när man gång på gång skriver långa kommentarer och på det sättet lär känna varandra så känns det faktiskt som om man känner varandra lite när man ses och då bara flyter samtalet på!



Kram Emelie

2009-07-21 @ 23:34:22
URL: http://greiddnos.blogspot.com

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, men jag vill gärna veta vem du är)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0