stars and stripes and dots

Nu när jag hållit mig inomhus i flera dagar har det varit lätt att inte spendera några pengar, men så fort jag sticker näsan utanför dörren så händer det.. och jag som egentligen tycker att det känns lite konstigt att handla på rea när man just fått en massa saker i julklapp. Men bara för att det var halva priset och för att jag tittat på dem förut, fast de då bara fanns i fel storlek och till fullpris och för att de förmodligen kommer att bli ganska välanvända sen när temperaturen letar sig uppåt igen. Har jag justifierat det tillräckligt nu måntro, vi säger det! Bäst å hålla sig borta från stan i fortsättningen helt enkelt.




This is for Fer:
I bought new shoes, half prize off!
 

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag pendlar mellan skrivbordet och gymmet. Så jag håller mig ifrån affärerna med.



Oh nej jag tog det verkligen inte så! Det var ju bara bra du sa något. Jag fick bilderna av en amerikansk blogg och vi hade båda missuppfattat det men det löste sig ju.



Många kramar Mia

2009-01-08 @ 12:11:05
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com
Postat av: Veronica

oj oj oj, är jag delaktig i detta köp kanske? det var ju verkligen inte meningen att ställa till ett skoköp bara för att vi skulle fika...

2009-01-08 @ 15:48:11
URL: http://mizzv.blogg.se/
Postat av: Alexthegirl

jag tror att det var ett bra köp. du lär använde skorna en hel del! kram

2009-01-08 @ 18:14:45
Postat av: LOVISA

Åh, så fina.

2009-01-08 @ 22:27:32
URL: http://tidtid.blogg.se/
Postat av: Batgirl

Veronica: Neej, vi skyller allt på fru Söderman istället ;-) Det var hon som övertalade mig!



Alexthegirl: Tack!!

2009-01-09 @ 12:20:00
URL: http://batgirl.blogg.se/
Postat av: Lilla Fröken

Dessa skor var mycket fina. Jag är lite på jakt efter något liknande. Hoppas att du har en härlig söndag, snöflinga där...

2009-01-11 @ 13:52:42
URL: http://ellikaramelli.blogg.se/
Postat av: mrs söderman

Nej det var det värsta, att skylla allt på mig. ja sa ju bara att det vore dumt att inte köpa dem eftersom du tittat på dem tidigare då till fullpris och velat köpa dem, och fanns de där igen till halva priset. Och fina var de ju, så det var ju inget att fundera på. Jag hann ju tom gå till bussen innan du betalade:) så jag är inte skyldg.... Men tänk vad glad du kommer att vara tillv våren.. Men du, tur att du inte tod dem på promenaden i skattkärr häromdagen:), kanske lite för kallt då:)

2009-01-11 @ 20:15:46
Postat av: Batgirl

mrs Söderman: oopsi.. tittade du också här.. ;-)

oss emellan så var det helt din FÖRTJÄNST, inte fel! å om fötterna somnar får jag helt enkelt skylla mig själv :-)

2009-01-11 @ 21:43:15
Postat av: Lilla Fröken

Hmm varför förbryllad?

Själv blev jag allt lite förbryllad över din mening: "Är det bara ett sammanträffande, är du synsk eller har jag kanske helt enkelt fyllt i den där mittenraden någon gång?" :) Vilken mittenrad liksom? Sov gott!

2009-01-11 @ 22:43:09
URL: http://ellikaramelli.blogg.se/
Postat av: Lilla Fröken

Det är väl gulligt att kalla någon för snöflinga? :)

Du menar alltså raden för e-postadress?

Ja det kanske fortsätter att bara blir mer och mer kryptiskt det här. Men likt en superhjältinna är alltför försiktig med att avslöja detaljer för allmänheten, är en liten fröken mycket finurlig av sig. ;-) Haha

2009-01-11 @ 22:59:47
URL: http://ellikaramelli.blogg.se/

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, men jag vill gärna veta vem du är)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0