tunes in grey and brown

Det är många som får vara med mig och plugga. I alla fall nu när det skrivs på datorn. Men de som får vara med måste vara lite lugnare av sig, och inte uppmuntra alltför mycket till att själv brista ut i sång.. det blir inte lika mycket gjort då. Färgskalan var visst varit densamma på hela pluggsällskapet idag.

Stumble Into GraceMount PleasureThose The Brokes
Andersson Benny, Benny Anderssons Orkester 2001ReminderI'm Wide Awake It's Morning
Emmylou Harris: Stumble into grace
Moneybrother: Mount Pleasure
The Magic Numbers: Those the brokes
Benny Anderssons orkester
Feist: Reminder
Bright Eyes: I'm Wide Awake It's Morning 

Mozart har också fått vara med men jag har ingen nytagen bild på honom...
han sägs dock ha god förmåga att hjälpa till med inlärningsförmågan med sina tongångar!


Kommentarer
Postat av: Mia

Bright Eyes gillar jag men EmmyLou Harris har jag inte riktigt kollat upp, ska göras bums!



Men guud vad läckert bord! Stringhylland med för den delen, måste ha en. De är riktiga klassiker men helt inte en för stor. Men bordet, jag kommer inte över det - sälj det aldrig! O i så fall hör av dig till mig :)



Plugg här med, hela helgen tyvärr men men, med lite godis och musik ska det säkert gå bra.

Härlig helg på dig!

Kram Mia

2008-09-19 @ 18:31:02
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com
Postat av: Batgirl

Emmylou är min pappas favorit genom tiderna. Hon har gjort musik sedan innan jag föddes och håller fortfarande på!



Ja, bordet är jag ganska glad att jag lade ögonen på.. de 20 kronorna känns mycket välinvesterade!

2008-09-23 @ 00:17:14

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, men jag vill gärna veta vem du är)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0