istället för en broderad bonad

I år lyssnade jag på fler Sommar-prgram i P1 än något annat år tidigare och ändå finns det många olyssnade kvar. Det som nog gjorde mest intryck var nog ändå när Raymond Ahlgren hade sitt program som jag skrev om här. Jag ska nog till och med lyssna på det igen för han sa så mycket bra saker som jag gärna vill ta till mig av. I ett försök till detta så fick jag för mig att leta fram den slitna svarta tavlan från Granit och bokstavligt talat sätta orden på väggen i hallen. Återstår att se om det fungerar.. annars får väl tavlan återgå till inköpslista i köket igen..



Kommentarer
Postat av: Gracel

Tänkte fråga hur det går hem hallen....Vad fint, du är så duktig på att texta fint.

2008-10-16 @ 08:56:23
Postat av: Batgirl

Tack :-)! Ja, nu får det va som det är ett tag i hallen.. jag har ändrat med de medel jag hade, plus några budgetgrejer. Ni får komma å titta ;-)



Fast först kanske jag får se ert badrum.. men har inte planerat nåt än, det är ju som sagt lite pluggångest. Nu ska jag till bibilioteket!

2008-10-16 @ 09:22:59
URL: http://batgirl.blogg.se/
Postat av: Mia

Nämen har du varit häruppe? Vad hittade du på?



Så sant, det blir inte lättare senare men tyvärr är jag en sån som inte får nåt gjort förrän jag har kniven mot strupen. :(



Bra idé med julkorten - gillar när grejer ser inte sådär "perfekta" ut.

Kram Mia

2008-10-16 @ 12:14:23
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, men jag vill gärna veta vem du är)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0