senaste veckans ätbara bilder


 

Mysig hotellfrukost innan jobbkväll förra veckan (kan vara en av de bästa grejerna, om det nu finns så vansinnigt många bra, med att jobba kväll; att kunna ses å äta äggröra, hembakat filmjölksbröd och pannkaka med hjortronsylt)! 

De sura bilarna åt varken jag eller Isa upp när de damp ner på täcket (hallå, jag gillar originalbilarna bäst! Å helst innan jag borstat tänderna).

Söndagslunch hos lillasyster under virrvarret var den riktigt mättande vaniljpastan som faktiskt fick ursäkta lite där på slutet för vi ville minsann få plats med ostkakan och hallonsåsen också. Femkilometerpromenaden på Skutberget gjorde nog ett skapligt försök att skaka bort lite av grädden.

Å så Salmiak-cremen då, jag vet inte jag, salt var den visserligen, men god? Det såg nog roligare ut utanpå om vi säger så.


Kommentarer

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, men jag vill gärna veta vem du är)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0