en hel massa på en å samma gång

Jag vill inte sluta blogga. Jag tycker ju det är roligt. Det måste bara ha blivit lite för mycket att bli husägare, sambo, öbo och (lite oväntat mycket) renoveringsfreak samtidigt som jag började jobba i Underlandet i höstas efter två år i Spegellandet (i klarspråk: ny arbetsplats, nya kollegor, helt nya ingrepp och arbetstider). Inte undra på egentligen. Det senaste året har varit det mest annorlunda på väldigt länge och jag har nog haft fullt upp att bara hänga med själv i det. Systemkameran har inte heller fått vara med så mycket annat än när jag kommit ihåg att dokumentera vår framfart i husets omvandling. Kanske kommer det mer av det, jag får se men idag får det bli en bildkavalkad från telefonen som faktiskt lyckats fånga ett och annat. Januari till april i år har varit klinkersläggning i källaren, soffhäng under sjukveckan med en ynklig allahjärtansdag, sköna stunder framför brasan, fikafirande av nykläckta människor, goda frukostar och luncher, nytillskott i akvariet, skidåkning i norra Värmland och riktigt rolig dykning i både 22 gradiga Röda havet och 5 gradiga västkusten, födelsedagsfirande med huset fullt och egna snödroppar, badmintonmatcher med lillasyster, promenader vid vattnet och härlig eftermiddagssol på altanen..


Kommentarer
Postat av: maria

Vad fint att se lite vyer från ditt perspektiv! Liten tid har det blivit men så är det ju ibland. Tänker mycket på dig och ser fram mot när vi får till det nästa gång!Krams!

2012-04-23 @ 20:54:04
URL: http://oliverolivet.blogg.se/

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, men jag vill gärna veta vem du är)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0