söndagmorgon i oktober

Ett fånigt lyxproblem men ändå konstig känsla att om man inte kunnat använda sitt nya sovrum (eller hela övervåningen för den delen) alls utan sovit växelvis i biblioteket å vardagsrumssoffan i hela sitt liv som husägare och sedan "plötsligt", några månader senare, få tillgång till det. Ja, lyxbekymmer som sagt att ligga där omgiven av de grönrandiga väggarna och sträcka ut sig och tycka att det är just nästan för lyxigt.

Nu är det förmiddagsfrukost nere i köket med philadelphiaost och hemgjord plommonsylt med rosmarin och kanel på rostat bröd, kaffe i en an elefantmuggarna från www.elephantparade.com, brämhults årstidsjuice "äppelsiner" och Fokus och Plaza interiör. En enkel uppladdning innan tipspromenad på Kilene om sällskapet behagar slita sig från det nyvunna sovrummet någon gång snart.

 

 

 

 

första inlägget skrivet på min telefon var lite svårt att få ivägpublicerat.. men nu gick det visst tillslut!

 

 


Kommentarer
Postat av: Mia

Åh men det förstår man ju. Känns som köket och sovrummet är de viktigaste rummen, de ska man lägga lite själ i.

Men hallå, jag vill se bilder. Du vet att jag avgudar din stil. :)

2011-10-14 @ 14:45:34
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, men jag vill gärna veta vem du är)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0