välspenderade lästimmar

Nu har jag sällskapat med Mig äger ingen av Åsa Linderborg i några dagar. På balkongen så fort solen tittat fram och istället för teve och dator, i sängen innan sömnen tagit över, mikrolässtunder under korta frukostar och på lunchen innan det var dags att återvända till Underlandet igen. Precis sådär som jag vill att det ska vara att läsa. Det var en ärlig, orädd berättelse om en uppväxt. En fin skildring av en pappa och hur komplex och komplicerad den kärleken kan bli. En bok som berör utan att för den skull sätta sig som en vass tagg i hjärtat.

Kommentarer
Postat av: Nela

Vad bra att det blev ett uppskattat lån! För min del spenderades tiden med boken under några härliga dagar vid Gardasjön, direkt efter "Skynda att älska". Jag såg att du hade läst "Veronika bestämmer sig för att dö" i sommar med och det var lite lustigt för det är ett av mina sommarlån på bibblan som jag just avslutat. Vi har väl kanske liknande smak även i böcker som så mycket annat...

2010-07-31 @ 17:31:40

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, men jag vill gärna veta vem du är)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0