stenbron i december



Nog för att jag glömde fota bron i november, men jag tror faktiskt vi klarar oss bra utan den för den skulle ha varit riktigt grå, trist och tråkig ändå. Grå bro, grå himmel och grått Klarälvsvatten. Decemberbilden som jag tog den allra sista dagen på året, någon timma innan solen gick ner blev desto härligare. En ganska stor del av julmånaden har ju för omväxlings skull varit vit och tänk så mycket ljusare och trevligare det blir!. Om man klickar på kategorin Månadsbilden 2009 så kan man se bron i olika skepnader under årets månader, november undantaget.
Har ni någon favorit?


Kommentarer
Postat av: gracel

Hej! Maj och Oktober är mina favoriter!

2010-01-02 @ 20:43:23
Postat av: Camilla

Hej!

Vilken fin avslutningsbild du fick.



Jag önskar att jag hade blå himmel varje dag men så bra är det inte, jag fotograferar varje dag men månadsbilden har jag försökt ta när det varit bra väder.

Ha det bra

Kram

2010-01-03 @ 11:24:02
URL: http://www.camillasfoto.blogspot.com
Postat av: Maria

Septemberbilden är den jag helst vill kliva in i, med en liten varmare tröja på mig och en härlig "snart höst och ta igen sig efter sommaren-känsla". Det skulle kännas fint! Så det får bli favoriten helt enkelt. kram!

2010-01-04 @ 20:34:02
Postat av: Leena

MAJBILDEN är min favorit - och vilken maj månad det var! Värme, grönska - våren kom inte trevande, utan exploderade sig fram på några dagar!

2010-01-09 @ 16:55:08
Postat av: Krille

Kul idé! Nästan lite synd att du inte gjorde det till ett två årsprojekt, då hade du fått med den vedervärdiga LED belysningen ;)

Tycker att vinterbilderna är snyggast, men "stenbron i Maj" blev min favorit för det ursnygga vattnet.

2010-09-09 @ 01:12:42
URL: http://karlstad.wordpress.com/

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, men jag vill gärna veta vem du är)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0