söndags- och måndagsfrukost

Jag har antagit en frukostutmaning. Jag utmanar mig själv att under en vecka variera min frukost en smula. Jag vill varken gå ner i vikt eller sluta fika så bokstavsdieter som GI och LCHF får andra ägna sig åt. Jag tror på att äta varierat, balanserat och GOTT. Och visst är bröd gott, bra och mättande, men när fru Rollof sa att hon äter 14 mackor i veckan så tänkte jag att jag äter nog ibland fler än så. Den här veckan får bli ett experiment för att se om jag kan variera mina två ostmackor på morgonen. Antingen blir det så eller så blir det bara en vecka med bilder på likadana frukostar. Vi får se. Och jag tjuvstartar veckan en dag tidigt för mackorna igår var så goda!

Söndag


Måndag



Kommentarer
Postat av: Maria

Väntar ivrigt på inspiration från dig!

Ska nu traska till ica och köpa vandrarhemsfrukost, hmm, vad ska det bli!



Hoppas mitt mess kommit fram!



Kram!

2009-10-20 @ 16:45:38

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, men jag vill gärna veta vem du är)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0