du är bäst

Igår var en stor dag. Lillasyster Hyster firade sin sjukgymnastexamen. Hon tävlade med solen om att stråla mest och jag tror hon vann. Det var sex år sen jag var i samma situation men känslan av hur det var kom tillbaka där i kyrkan som om det var igår: Lättnad, saknad, förhoppning och nervositet. Den här gången kryddat med en oerhörd stolthet, tusenfalt delad glädje och rörda känslor. Guldkompassen får du lägga tillsammans med de andra sakerna i verktygslådan så kommer de första stapplande stegen på dina sjukgymnastben gå så bra. Det vet jag.

Hon har dessutom lärt sig av mamma hur man ställer till med fint kalas:



Grattis igen med en särskild hälsning från Salem

Kommentarer
Postat av: Emelie

Grattis till syrran! Vilken fantastiskt fin buffé! Hoppas det smakade :)

2009-05-31 @ 00:45:07
URL: http://greiddnos.blogspot.com
Postat av: Nela

TACK! Din text rörde återigen till tårar ska du veta.

2009-05-31 @ 11:13:35

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, men jag vill gärna veta vem du är)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0