redo för färg

Ibland får jag jag ryck i inspirationsnerven och då går det oftast inte att ignorera. Idén infinner sig och så är det bara att finna sig och fullfölja. Medan kvällarna fortfarande var ackompanjerade av fläktens surrande förra veckan växte alfabetet fram på blanka sidor. Jag insåg att det både var roligt och riktigt svårt att göra illustrationer med bara huvudet  och fantasin som förlaga. Katten Svantes lilla husse fyllde tre år i söndags. Han fick en trumma och ett fiskspel och en massa annat skoj. Sen fick han en alldeles egen ABC-målarbok för lugnare stunder och jag fick kreativitetspåfyllning i överflöd.

 

 


Kommentarer
Postat av: Åsa

Tack för den fina fina boken!!! Lite för fin för att låta en 3-åring kladda ner den så vi använder den som en ABC-bok så länge... Väldigt uppskattad! Massor av kramar från Svantes familj.

2009-07-09 @ 20:13:08
Postat av: Veronica

Du är verkligen så himlans kreativ, och framför allt duktig!

2009-07-10 @ 09:58:12
URL: http://mizzv.blogg.se/
Postat av: Emelie

Så himla fin! Vilken underbar idé :)

2009-07-13 @ 23:16:29
URL: http://greiddnos.blogspot.com
Postat av: Anonym

Det var ju en jättekul idé! Den blev väldigt fin.

2009-07-27 @ 13:03:25

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, men jag vill gärna veta vem du är)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0