trying to get back on track

Jag inser just att jag missat den näst sista Månadsbilden. I tio månader har jag kommit ihåg att fotografera den där stenbron men under den gråaste gråa november gick dagarna så fort eller så flöt de i varandra i en tjock dimma och försvann på något vis. De senaste veckorna försvann in i ett förkylningsvirusmoln och in i jobb och mörka eftermiddagar. Det blev första advent innan jag hunnit visa de fina gula bullarna vi bakade (men snart kanske!) och sen gick en vecka till med lotteripyssel, övertid, överraskningsfest och julbord utan minsta lilla andhämtning. Jag ska försöka stanna upp tåget lite, kliva av på en hållplats eller två. Komma ikapp mig själv en smula och hinna med december innan trettondagshelgen är här.


Kommentarer
Postat av: Erika

Visst är det så att tiden går väldigt fort. Hoppas du får vara ledig en del i jul så du hinner stanna tåget och njuta lite.

2009-12-05 @ 22:13:52

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, men jag vill gärna veta vem du är)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0