har ni ens provat den?

Jag röstade på ägglikör. Ja, faktiskt. Jag kände på mig det, att den behövde röster. Körsbär gillar jag ju också och av de ljusa är Trillingnöten bäst, men de klarade sig uppenbarligen bra utan min hjälp. Men är det verkligen så, att bara jag och en handfull till kommer att sakna den där rutiga goda pralinen med den gyllene krämen inuti? Kanske den skulle haft större chans om den hetat Solskensruta. Eller Chokladtoddy. Eller något annat mer aptitligt. Nu håller jag tummarna för en värdig ersättare.

Kommentarer
Postat av: Leena

Jag tvekade mellan ägglikör och likörtryffel, och valde den sistnämnda. ICA Oxen gav oss en gratis Aladdin-ask i år. Jag har inte ändrat min åsikt om innehållet (blääh), men man måste ju kämpa för de få mörka praliner som finns kvar.



SNART JULLOV!!! En tenta kvar (anatomi; andningsorganen och deras sjukdomar)

2009-12-18 @ 13:45:30
Postat av: Señorita L

Ja, du larde ju mig att ata endel av de dar pralinerna med likor i forra aret...o de var ju faktiskt inte sa dumma!!

2009-12-20 @ 16:49:37

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, men jag vill gärna veta vem du är)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0