thanks to tyce, ade and melissa

Innan jag såg det här på "So you think you can dance" insåg jag nog inte riktigt fullt ut vad det är vi gör  om dagarna på operation. Jag har varit koncentrerad på mina uppgifter, att komma ihåg moment och detaljer och ha kontroll över situationen. Inte haft fokus på att vi är ett oerhört viktigt led i kriget mot cancer, inte fokus på vad patienten framför mig går igenom. Koreografen Tyce Diorio och två av mina favoriter; Melissa och Ade gav ett ansikte till alla de känslor som finns där och det var oförglömligt.


Kommentarer
Postat av: Veronica

Fick rysningar när jag såg deras nummer! Helt underbart!

2009-08-27 @ 10:32:48
URL: http://mizzv.blogg.se/
Postat av: Patrik

I can't dance... Kul att du gillade mitt gästinlägg på Veronicas blogg. Kanske får man göra ett på din också?

2009-08-27 @ 19:22:04
Postat av: Lilla Fröken

Den där dansen är så otroligt vacker. Det är dans med så många känslor. Ni gör det bra ni som jobbar inom vården, som dagligen möter personer som har drabbats av cancer och tar hand om dem.

2009-08-30 @ 12:27:43
URL: http://ellikaramelli.blogg.se/

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, men jag vill gärna veta vem du är)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0