och första skolveckan avklarad

Dagens upprepning: Pastabuffé i Teknikhuset till lunch för tredje dagen i rad. Det är det gedigna salladsbordet som är pricken över pastan och de hungriga brandmännen som styr kosan.

Dagens inspiration: Engagerade narkossköterskor om hur "den perioperativa dialogen" gör barn och föräldrar mer lugna inför narkosen och operationen (ja ja, okej då jag är väl redan inne i det..)

Dagens "I wish I had more money": Randig T-shirt, strumpbyxor och sjalar i massor på Lindex.. stickade koftor, bruna boots/stövlar och de omtalade Conversen som aldrig kommer i min väg...

Dagens bästa: Äppelpaj och vaniljsås med riktiga prickar i tillsammans med "hela gänget samlat" (citerat från lördagens bröllop av en, förmodligen ganska nostalgisk, person i vår närhet)

Strax dags för dagens kvällsritual. Notera klockslaget och häpna! Särskilt med tanke på att jag kämpat och skjutit upp det i en dryg timme redan...


Kommentarer
Postat av: Maria

Lindex har blivit min nya aha!-upplevelse. Finns ju massor av användbara saker! Trott det varit en tantaffär, och det kanske det har tills nyligen, men nu e det ju nästan hot!

Och nu har de ju även shopping via nätet. Helt perfekt för en annan som ej kommer ut för tillfället!

Ser fram mot att se dina smart-shopping-plagg!

Krams!

2008-09-06 @ 18:45:37
Postat av: Batgirl

Oj då, jag har handlat på Lindex ett bra tag.. men jag förstår vad du menar.. det gav lite KappAhl känsla tidigare..

Shopping via nätet.. oj oj.. jag får akta mig för att inte klicka, det kan gå så lätt så lätt.. inte alltid så smart ;-)

2008-09-08 @ 00:35:44

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, men jag vill gärna veta vem du är)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0