nödvändig utrustning


En aprileftermiddag innan avresan till Valencia var målet på stan ett nytt plagg att packa med i väskan. Hem från den turen kom ingenting, i dubbel bemärkelse. Hade inte hittat något att köpa och dessutom låg mina flitigt använda handskar kvar någonstans utefter rundan i alla affärer. Vid sådana tillfällen skulle man vilja ha ett garnnystan efter sig att rulla ihop tills man kommer tillbaka till rätt punkt igen, eller en videofilm av sin eftermiddag. Men det vore förstås jobbigt med en kameraman efter sig hela tiden och garnnystan är nog inte heller en sån vidare bra idé om man tänker efter. Nåväl. Får se hur länge de nya fingervärmarna får vara med på tåget. Jag utökar dessutom långsamt, men mer och mer ivrigt mitt utbud på sjalfronten. Svart och vit kvalade lätt in bland höstlövsfärgerna i rött, lejongult och grönt . Välkommen i gänget!

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag behöver också vantar! Skulle också gärna ha ett par chica i skin...



Ja det märks att du fotar mycket, du är duktig! Som jag sa, det spelar egentligen ingen roll vad man gör så länge man faktiskt gör nåt o inte går i ide bara för att det blir mörkare och kallare.



Kram Mia

2008-09-23 @ 12:38:33
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com
Postat av: Petra Bloggar

jag sälkar ditt sätt att skriva...SÅ flödande och härligt (hm mysko beskrivning!)

nog önskar man att man kunde rulla ihop sig som ett garnnystan ibland ;-S



KRAM

2008-09-23 @ 14:38:58
URL: http://petraodaniel.blogg.se/
Postat av: Alexthegirl

snygg sjal, vill också köpa en! kanske till helgen.

kram

2008-09-25 @ 22:06:04

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, men jag vill gärna veta vem du är)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0