havre, gaffel, hästsko och bondkaka

Skulle vilja visa en bild från i eftermiddags när jag och señorita L tog en spontan fika på Café Mumma i gamla stan. Jag var på stan, hon skulle till stan och tio minuter efter att vi gjort upp planerna sågs vi. Det är fördelarna med småstaden det, närhet och lättillgänglighet! Ja, jag skulle som sagt velat visa en bild för att beskriva den trevliga stunden, men jag får försöka göra det med ord istället. Nog för att systemkameran verkligen inte varit alls så jobbig att släpa med sig som  jag trodde den skulle vara men ibland får den faktiskt stanna hemma. Jag drack chai latte och åt fyra söta småkakor (havre, gaffel, hästsko och bondkaka)  och vi pratade om planerna för morgondagen då vi ska välja ut fina kort från lördagens bröllop, spela biljard i Gracels källare och äta indisk mat på Kingfisher. Ingen tvekan om att vi kommer få lika trevligt då som idag.


Kommentarer
Postat av: Señorita L

Chokladrutorna på Mumma är inte heller fel.....men Chai-latte...det måste jag nog prova nästa gång!

2008-09-07 @ 15:41:40
Postat av: Batgirl

Eller chai utan latte är nog inte heller fel!

2008-09-08 @ 00:26:46

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, men jag vill gärna veta vem du är)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0