gummistövel goes indianmockasin?

Jag har tagit mitt förnuft till fånga. Ett par var tvungna att lämnas tillbaka. I höst har jag begränsad budget och måste shoppa smart, inte så mycket utan sådant som kan varieras och kombineras med det som redan finns i garderoben. Så Converse-look a like-skorna blev tyvärr tillbakavisade idag. Kommer nog att använda de bruna stövlarna mer. Frågan är bara om de är de rätta.. så att det inte finns några andra därute som är liite bättre.. fast alla andra bruna jag har provat är lite för ljusa.. Är de helt enkelt rätt i sin enkelhet... Skulle haft Charlotte, Samantha och Miranda här med sina lappar som de hade när Carrie skulle tömma sin garderob:

TOSS or KEEP




(fast Carrie skulle förstås inte ha behållt några utan klackar..) hmm,
de hade champagne också.. kanske är det som behövs!

Kommentarer
Postat av: Lilla J

Supersnygga! De kommer du ha stor användning av! Misströsta ej! Jag är redan på väg med bubblet! fniss För sällskapet är minst lika viktigt som champagnen!

2008-09-14 @ 08:25:00
URL: http://sannalyckan.blogspot.com/
Postat av: Christine

Hej, hittade hit från en kommentar på Petra-bloggar-bloggen :).

Gullig du verkar! Och mkt fina stövlar, bra köp, conversekopiorna skulle ju ändå gå sönder efter nån månad...och läcka IN i vinter...blink

Kram!

2008-09-14 @ 11:37:27
Postat av: Batgirl

Lilla J: Ja! kom hit du! Jag har nog redan bestämt mig för stövlarna men champagne och sällskap är ju också trevligt!



Christine: Tack :-) Jo, alltså det var inte några kopior, utan "levi's looks converse" fast jag fattar poängen! Tyg är inte det bästa materialet i höstsverige..

2008-09-14 @ 11:54:36
Postat av: Alexthegirl

Jag tror också att stövlarna kommer att bli bra! Du lär använda dem en hel del skulle jag gissa.

2008-09-15 @ 19:49:48

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, men jag vill gärna veta vem du är)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0