inspiration på avstånd

Tänk att hjärnan kan fungera så att man kan bli inspirerad av något man inte ens sett.. Gracels mamma gör ett nytt kök och Gracel, A och lilla pumpan gör om sitt lilla badrum.. och jag kan se det framför mig, fast ändå inte. Men jag vet att det kommer att bli fint oavsett, för vi har lite samma stil. Ta bara veckans Rusta-reklam (ja, jag ska sätta upp nej tack till reklam skylten snart igen..men jag är lite Alfons Åberg och ska bara göra en fin skylt först..), vi tittade på lampan på sidan 6 och visste vilken av dem vi gillade (fast hellre i svart eller vit) utan att behöva säga det..
Och när vi (eller jag menar jag) ändå pratar om lampor; Gracels mamma är också med i gänget. Hon har förbeställt en röd, blank PH-pendel, jubileumsutgåvan av Paul Henningsens 50 åring från louis poulsen. Tur att jag redan har min fyndiga (1300 kr) klassiska vita i köket. 
Min hall är nu i högriskzon för en make-over nu p.g.a. all inspiration...

Bild: www.rum21.se

Kommentarer
Postat av: V

Åh, en sådan vit filur har jag i köket. Vi är kompisar vi ;) Kram!

2008-10-04 @ 16:02:37
URL: http://psalmijanuari.blogg.se/
Postat av: Mia

Hahaha gissa vem som spanade in sidan 6 i RUSTA:s bilaga med och sprang till butiken. De hade inte fått in de än. Jag ska vara där på måndag. Definitivt en till systern i julklapp men jag tror inte att jag kommer kunna hålla mig ifrån en jag heller.

hänger en Louis poulsen hemma hos dig? har ju inte följt din blogg sen början men har du många hemma-bilder nånstans så man kan spana in den?



Kram Mia

PS. frisk än?

2008-10-04 @ 22:44:19
URL: http://www-theswedishgirl.blogspot.com

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, men jag vill gärna veta vem du är)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0