harry och hans vänner

Dags för ännu en djupdykning innan sömnen tar över. Kan inte riktigt sätta fingret på vad det är som är så magiskt med J.K. Rowlings trollkarlsvärld, men det är ändå så svårt att slita sig från läsningen. Känns härligt att kunna försvinna så in i en värld av ord som omväxling till det färdiglevererade tv-formatet (och det kommer från en som utan svårighet kan konsten att fastna även i den fiktiva världen..). Får inte läsa för fort bara....har bara 300 sidor kvar av historien nu (men då har jag ju ändå dragit ut på det ett bra tag..var inte den som kastade mig på hyllan när boken kom ut utan inväntade rätta tillfället att ta itu med upplösningen av Harrys äventyr)

Omslagsbild: ISBN 9789173710046, Harry Potter och dödsrelikerna



Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag gillar HP, jag också. Å andra sidan är jag också insnöad på twilight-serien, så jag vet inte hur trustworthy mina åsikter är.;)

2009-02-24 @ 04:01:33
URL: http://angelsco.se

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, men jag vill gärna veta vem du är)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0