jakten på läslusten är igång

Har varit lite segt med läsandet det sista vilket egentligen är mycket konstigt. Jag har ju semester for crying out loud! Det är ju den tid på året som jag brukar läsa allra mest! Nåväl, sen Kinesen tog slut häromveckan så har jag inte läst annat än guidböcker om skåne och köpenhamn.

Idag började jag i alla fall i Barbara Voors "Mina döttrars systrar". Hittade den i bokhyllan och jag läste någonstans att den skulle vara bra. Vet inget mer och det kan vara skönt att inte ha mer förväntningar än så.

Dessutom ska det läsas i bruksanvisningen till min kamera och i några hemlånade fotoböcker. På fredag ska jag låtsas vara fotograf.

Omslagsbild: ISBN 9789170012815, Mina döttrars systrar

Kommentarer
Postat av: Sandra

Min favvo är sömnlös. Den är bra.

2009-02-24 @ 04:02:12
URL: http://angelsco.se

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, men jag vill gärna veta vem du är)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0