there's something about it

Vad är det med dans? Någonting är det. För nio år sen (oj, var det verkligen så längesen..!?) var jag på the Swan Lake på Lincoln Center i New York City. Aldrig sett balett tidigare. Inga förväntningar. Helt blankt papper. Å så bra det var! Det var då jag insäg att det är något med konstformen dans som verkligen tilltalar mig. (don't know what it is, but I'm really, really enjoying it!)


Jag fastnar framför "So you think you can dance" på femman. Inte för tävlingsmomentet och bedömningarna utan för dansen. Det ser så lätt ut och så perfekt. Får mig att vilja göra likadant, men det är nog bäst att jag inte försöker. Får bara titta och njuta:



Kommentarer

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, men jag vill gärna veta vem du är)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0