avancemang på brottsliga banan

Jag lovar att jag hade stängt dragkedjan, just för att undvika att socktjuven skulle sprida ut den rena tvätten över lägenheten. Sockor är mycket roligare än leksaksmöss. När man har fångat dem är man så nöjd att man måste morra så att ingen annan ska tro att de kan komma och säga något. Men inbrott! Inte trodde jag att han skulle gå så långt. Det blir undgdomsanstalt nästa om det inte blir bättring! Och det blir till att plocka upp tvätten illa kvickt i fortsättningen.
 




Vaddå??.. jag har inte gjort nåt..!

Kommentarer
Postat av: Lilla J

Aaaaaaah, så sööt! Den strumptjuven kan få komma och tjuva av oss när som helst!! Tihi...

2008-08-21 @ 22:17:50
URL: http://sannalyckan.blogspot.com/
Postat av: Veronica

Men åhh, så söt!

2008-08-22 @ 11:17:55
URL: http://mizzv.blogg.se/
Postat av: Sofia

Är du helt säker på att han inte bara försöker sortera tvätten åt dig?? hihi

2008-09-03 @ 09:57:18

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, men jag vill gärna veta vem du är)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0