andra sofiadagen på nätet

Vi har tagit en liten paus i det kreativa kaoset. Var hittar man effektivitet och organisationsförmåga när det är intressantare att diskutera verkligheten och jämföra erfarenheter? Födelsedags-Steltontermosen och dess innehåll är en viktig ingrediens på fredagarna. Utan kaffe blir det inte många PM-rader skrivna.

Kanske får det bli en tur till Hanna Larsson snart för det obligatoriska namnsdagsfikat också. Idag för ett år sen skrev jag mina första bloggrader någonsin. Jag visste knappt varför jag började och hade ingen aning om hur länge jag skulle fortsätta. Nu har jag ett helt år av ord och bilder. Inte på långa vägar allt och inte heller några måsten. Det är inspirationen som styr och jag bara följer med, men nu är det bäst att återgå till diskussionsskrivandet igen så vi blir färdiga någon gång.



Kommentarer
Postat av: Lilla Fröken

Grattis på ettårsdagen med din blogg. :)

2009-05-15 @ 18:12:35
URL: http://ellikaramelli.blogg.se/
Postat av: Alexthegirl

oj! har du redan hållt på ett år! det är riktigt bra jobbat. kram

2009-05-15 @ 18:20:33
Postat av: S

Grattis på namnsdagen!

Kramar S

2009-05-15 @ 18:25:59
Postat av: Mrs CKN

Hipp hipp hurra på "din" 1 års-dag!

Kul att du kan hitta inspiration till att fortsätta så otvunget.

Kram

2009-05-16 @ 10:49:09
Postat av: Veronica

Minns när vi gick och pratade om det (alltså din blogg och hur länge du skulle känna inspiration att skriva) efter ett försök till lunch på Jäst- Inre Hamn. Känns inte som ett helt år sedan. Mycket har hänt sen dess! Fortsätt skriva.

Kram

2009-05-16 @ 11:32:46
URL: http://mizzv.blogg.se/
Postat av: Miss Agda

Kul och grattis. Jag började nog också ganska exakt för ett år sedan. Ska genast kolla upp vilket datum det var:)

2009-05-17 @ 01:05:26
URL: http://missagda.blogspot.com

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, men jag vill gärna veta vem du är)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0