enlånglistafastjagbarabordesova

Vad gjorde du kl 08 imorse: Hjälpte Mattias att söva på sal 7
Vad gjorde du för 15 min sedan:
Pratade i telefon
Det sista du sa högt: Mmm puss 
Det senaste någon sa till dig:
Puss hej
Vad har du druckit idag:
Grapefruktjuice, vatten och kaffe
Vad var det senaste du åt
: Grön ärtsoppa med lax och pannkakor med bär och med stekta äpplen
Vad var det senaste du köpte
: Ärtor, lax, ägg, mjölk, pistagechoklad, bröd, den nya sortens pingvinlakritsstång
Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit och den till trappuppgången rosa(?!)
Vad är det för väder hos dig nu: Mörkt, men klart och någorlunda varmt
Godaste glassmaken
: Inte så mycket för "vanlig" gräddglass. Bara Klings i såna fall. Annars italiensk variant eller sorbet.. men det är ju inga smaker förstås, bara olika typer av glass!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Jag tror inte man fattar det då i såna fall, att det är då det händer..
Sover du tungt
: Ja oftast
Drömmer du mardrömmar: Ibland. Så att jag inte vågar somna om. Men som tur är inte så ofta.
Trivs du med ditt jobb:
Ja, men jag vill nog ha lite mer utveckling nu...
Favoritklädsel:
Kjol till fint eller bara "lagomfint". Annars t-shirt, jeans och kofta
Favoritlåt just nu
: Hmm.. den mest spelade faktiskt just precis nu, When you say nothing at all med Keith Whitley
Vad ser du om du tittar till höger
: Inte så mycket, det är väldigt mörkt, men filten ligger där i soffhörnet, det vet jag sen förut. Och kudden som farmor har gjort.
Vad gör dig glad just nu
: Finaste barnmorskan som var här och förgyllde kvällen, mammas stundande besök och ytterligare ett utvecklande samtal om viktiga saker nu ikväll. Bröllop på lördag, tennis igår och dyk i måndags. Det är fullt upp och det är roligt!
Vad ska du göra härnäst:
Sova, sova. sova och sen snart gå upp..
Höger eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu:
Alldeles för trött för att sitta här, men lite uppvarvad ändå trots allt eftersom jag egentligen borde sovit för längesen
Favoritgodis:
Choklad och lakrits (läs bara på senast köp)
Kläder just nu:
Monki-kortärmad och kofta. Byxorna åkte visst av förut när jag egentligen skulle gå å sova.
Sommarplaner
: Måla hus, greja hus, grilla på altan, hus, hus och förhoppningsvis lite annat också.
Hur många kuddar sover du med
: En
Spelar du något instrument: Nej, gitarren står mest där och tittar på mig..
Morgon eller nattmänniska:
Hmm.. jag sitter ju här nu.. kl 23.56. Ofrivilligt 
Vad är viktigast för dig
: Mina närmsta
Är du kittlig:
Ja ganska
Snarkar du: Nej det gör jag ALDRIG, inte alls..
Stjärntecken:
Fisk
Äckligaste insekten
: Fästingar 
Längtar du mest efter just nu: Huset och dykhelgen i Smögen.

Emelie fick mig att sitta uppe med den här alldeles för länge..

Kommentarer
Postat av: Emelie

Men det var verkligen en inbjudande lista, eller hur :) Du verkar ha en härlig helg framför dig, njut av den! Kram

2011-05-26 @ 07:37:42
URL: http://greiddnos.blogspot.com
Postat av: Mia

Vi älskar listor! :)

2011-08-06 @ 14:24:59
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, men jag vill gärna veta vem du är)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0