någonstans mellan sharm el sheik-london-göteborg

Alltså, jag letar fortfarande efter kamerasladden. Så ni får föreställa er min tallrik med avokado och romantica tomater indränkta i lime och flingsalt, härligt smakrika trekanter av manchegoost och smör- och olivstekt sparris med citronbalsamkräm. Gör ni det? Bra, för det är redan uppätet. Nu ska jag bege mig ut i köket för en andra vända och komma tillbaka med några tjocka skivor gruyère och lite drottningsylt och fortsätta med det till det vita vinet. Kanske blir det portvin sen också och choklad, eller popcorn.

Vaddå? Lyxar jag till det för mycket för mig själv såhär på fredagkvällen? Nej jag måste faktiskt ha någonting riktigt gott att fördriva tiden med för nu orkar jag snart inte längta längre till. Jag vet inte ens var du är. I luften någonstans? På väg hem förhoppningsvis. Och jo, jag ska väl komma ihåg det här när jag önskar mig egen tid längre fram.. men man får faktiskt lov att inte vara så rationell när man längtar. Obeslutsam är jag dessutom. Ska jag fortsätta halvtitta på Så ska det låta och tänka att man faktiskt blir riktigt glad av musik, bilda mig lite och se dokumentär om Tourettes syndrom på svtplay, drömma mig bort med Resebyrån på tvåan eller slå till med filmen The kids are alright. Alla dessa valmöjligheter.. Det var bättre med självklara På Spåret! Nu först köket. Resten löser sig. Och då menar jag inte bara tevetittandet, hoppas jag.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Usch ja det var länge han var borta din karl, klart att allt löser sig till slut, det gör väl alltid det, hoppas vi vidare. Kramar

2011-03-19 @ 13:02:00
URL: http://greiddnos.blogspot.com

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, men jag vill gärna veta vem du är)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0