how to train your dragon

 

Jag hittar inte sladden till att överföra bilder från min kamera till datorn. Hade jag den skulle jag ha kunnat berätta om middagen jag och Söderbönan gjorde för nyblivna barnmorskan i fredags. För mat gör sig bättre på bild än i ord om man då inte får smaka på den vill säga. Vi firade i alla fall med trerätters och fyra drycker av olika vinkaraktär. Men det var ju inte det jag skulle skriva om, eftersom jag inte har några bilder. Det hämmar mig lite tror jag. Mina bilder är ju liksom utgångspunkten många gånger. Men texten kan ju vara målande i sig så jag ska försöka att skriva ändå tills jag hittar sladden.

 

Det jag ville dela med mig av nu är den här underbara filmen. Alltså, den där svarta draken, Toothless. Han är så söt så man dör. Han påminner på många sätt om min lilla Merlin faktiskt. Om det är draken som är som en katt eller tvärtom kan ju diskuteras, men att få hela hjärtat att le, det lyckas de med oavsett.




Kommentarer

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, men jag vill gärna veta vem du är)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0