glädjeklipp

Nu har jag fått hem min kamera som jag varit utan sen jul. Visst har jag säkert en miljon bilder som jag inte visat här, men oavsett så är kameran är en viktig del i inspirationen till bloggen. I väntan på något att fota så måste jag bara visa den här lilla videofilmen med "vargmannen" som lär en liten vargunge till att yla för allra första gången. Hela dokumentären om Shaun Ellis som bor tillsammans med vargar i södra England missade jag i söndags, men den går i repris i svt2 den 26 och den 29 januari. En trasig växellåda är verkligen inte roligt, men den här lilla valpen får mig att le hur många gånger som helst ändå! Hur söt som helst.


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hej!

Vilken goding, svårt att inte le...!

Kram

2011-01-20 @ 17:36:29
Postat av: Leena

Underbart! Tack för att du delade med dig!

2011-01-22 @ 18:52:37

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, men jag vill gärna veta vem du är)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0