pink roses and perfect feeling

'

 

 

 

 

Jag köpte två buntar rosa rosor på vägen hem. Bara precis för att jag kände för det fick de följa med hem och för att de var alldeles bedårande rosa-vit-gröna. De gjorde starten på helgen riktigt fin tillsammans med tidningar, indian chai-te och smörgåsar med philadelphia + röd marmelad och bregott och honung tidigare idag. Långt ifrån potatischips och reklamjingelsång men med hög mysfaktor i soffan, allt medan den grå eftermiddagen övergick i svartnande kvällshimmel. Mad Men har jag inte upptäckt ännu, men första avsnittet har precis börjat snurra. Nu med Montepulciano d'Abruzzo i glaset och Anton Bergs marsipanchoklad som tilltugg.

 

Makrillviken är långt härifrån, men det går att skicka leenden genom osynliga ledningar och jag har det riktigt bra till på söndag trots allt.


Kommentarer
Postat av: Mia

"Färska" blommor är en verklig lyx. Det gör sådan skillnad hemma och på humöret!



Den svarta skålen/ljuset på bordet ser himla fin ut - vartifrån kommer den?



kram

2010-09-25 @ 20:00:43
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com
Postat av: Lilla Fröken

Så vackra rosor. Det där är vardagslyx när den är som bäst.

2010-09-28 @ 23:58:24
URL: http://ellikaramelli.blogg.se/

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, men jag vill gärna veta vem du är)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0