min utsikt de senaste dagarna

Så kom det till mig också och slog ner mig i soffan med en smäll. Det känns som att det normala tillståndet bland befolkningen den här månaden har varit "inte frisk". Man har vairt mer unik som icke förkyld än med ömmande hals. Ja, jag ska inte klaga. Jag mår rätt så bra. När jag ligger här i soffan och inte gör någonting mår jag faktiskt rätt fint. Då tar det inte emot att andas särskilt mycket alls och när jag inte pratar så märks det inte hur jag låter. Mia och Emelie ville se mer av min lägenhet. Så jag bjuder er idag på utsikten från soffan ungefär (om man inte tittar rakt fram emot teveväggen förstås) och en close up på Mumin och min lilla mus-sömmerska. De är så söta att man blir på bättre humör direkt.


Kommentarer
Postat av: Leena

Vi var faktiskt lite oroliga... Inga nya blogginlägg på nästan 2 veckor. Må bättre och pussa missarna från

L & Dad

2010-10-09 @ 18:00:39
Postat av: Mia

Stackars dig som har så nyfikna bloggrannar hihi. :) Men jag gillar, jag gillar!

2010-10-09 @ 18:04:59
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com
Postat av: Emelie

Haha, tack för titten, det är så fint! Hoppas att du kryar på dig snart men det är som du säger, alla verkar vara mer eller mindre sjuka just nu!

2010-10-10 @ 17:57:52
URL: http://greiddnos.blogspot.com

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, men jag vill gärna veta vem du är)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0