up in the air

Det har ar valdigt efterlangtat. Min utsikt igar kvall, innan jag landade, ar en sadan dar utsikt som gor att man kan tanka utanfor ladan (outside the box) och fa hur mycket ny energi och inspiration som helst. Det kanske blir nystarten pa mycket det har lilla avbrottet i det valdigt graa novemberdunklet. For nar jag ar hemma igen ar det mysig adventstid. Nu ska jag ut och gora Madrid pa egen hand, med skinnjackan pa i solskenet och helgen kommer att vara innehallsrikt lang, men det kommer ga hur fort som helst. Sa nu ska jag skynda pa lite, sakta ner och ta vara pa varje minut!

 


Kommentarer
Postat av: Alexthegirl

Hej! Skönt med ett avbrott i all vinter vi har här. Härligt att bara göra något annat, någon annan stans. Kram

2010-11-30 @ 20:09:36

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, men jag vill gärna veta vem du är)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0