pausbild

Jag har ju sen alltid bestämt att bara blogga just när jag känner för det och för att jag vill. Så för att inte förstöra blogglusten för framtiden så ville jag bara säga det; att jag har inte några planer på att sluta. Jag bara vilar mig lite ett tag. Men sen kommer jag tillbaka igen. Kanske när novembermörkret lättat lite, eller så blir det tidigare än så för jag kan lätt inspirera mig själv bara genom att skriva så här. Men klockan är halv fem och det är becksvart ute och visst hjälper nya rosa rosor på vardagsrumsbordet och spännande planer för morgondagen då men man får anstränga sig aningen lite mer. Eller så får man just bara vila ett slag. Och pigga upp sig lite med en riktigt kontrastfylld bild som jag tog i Mariestads hamn för några veckor sen. Jag tycker den är ganska cool faktiskt, med kyrkan brevid de fula silosarna som i somras fick en helt ny fasad inför den kommande rivningen.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Klart man får bloggvila! Jag är i alla fall kvar så fort du känner för att komma tillbaka! Kram i mörkret

2010-11-13 @ 19:53:17
URL: http://greiddnos.blogspot.com
Postat av: Anonym

Cool bild av gamla Mariestad! Kram och god bloggvila som behövs ibland, men man kommer igen när man minst anar...

2010-11-20 @ 21:14:42

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, men jag vill gärna veta vem du är)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0