snart för femtioelfte gången

Ingen solsemester denna vintern, men som tur är har det ju än så länge varit vitare och ljusare än på många år. Jag börjar tappa räkningen på gångerna jag besökt señorita L i den spanska huvudstaden. Men det gör inget. Man lär känna en stad på ett annat sätt när man återvänder. Man blir mindre turist och betraktare och lite mer en del av staden, om så för en kort stund. Det blir en sväng i mars igen. En välbehövlig minisemester långt från Underland och mörka eftermiddagar. Så här såg det ut sist ungefär.



Kommentarer
Postat av: Veronica

Åhh vad härligt! Skönt med lite semester efter allt plugg och jobb, det är du väl värd.

Kanske vi hinner med en liten dagstur på carvingskidorna innan dess?

Kram kram

2010-02-01 @ 09:50:07
URL: http://mizzv.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tänk att jag fortfarande aldrig varit där...men så är det väl med platser. man vill mer än vad man kan. Vad härligt för dig med en minisemester i alla fall, hoppas det blir fint!



Du, känn dig inte stressad och pressad att kommentera, jag vet att du finns där. Kommentera ska man göra för att man vill :)



Jag måste bara berätta vilken tabbe jag gjorde i lördasg när vi hade quiz på en fest och en av frågorna var vem som skrivit Alive i underlandet. Jag skriver snabbt och utan att tänka och inser inte förrän det var för sent att jag har kört en namnförväxling och skrivit C.S. Lewis...förstå hur arg jag blev :)



Kram

2010-02-01 @ 21:06:09
URL: http://greiddnos.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hej!

Tror jag ar ledig pa fredagen nar du ar har..ska dubbelkolla, men tank vad bra! Jag har inget internet hemma for tillfallet:-(..sa jag kanske ar lite franvarande. Du, jag har inskaffat en Casio....med miniraknare, och jag ar saaa stolt! (lugn, jag ska allt ta dig till inkopsstallet in Chueca nar du kommer..). Bso

2010-02-06 @ 16:49:54

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, men jag vill gärna veta vem du är)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0