psst..!

Kom här en stund och slå dig ner på bänken och berätta hur du har det och var du håller hus. Jag känner lukten av dig så fort jag kliver utanför dörren. Du luktar blommor i massor. En underbar parfym. Så du kan ju inte vara långt borta. Men, du ska veta att mina filtar, vantar och tjocka strumpor behöver få lite semester nu. De har varit med länge och genomlidit falska förhoppningar om vila vid flertalet gånger. Så ta nu modet och kliv fram ordentligt innan sommaren kommer och tar över för dig. Du är så välkommen så!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Tusen tack å röda korsets vägnar för moskitonätet :) Och tack för komplimangen som jag tar det som även om det känns lite läskigt att man får lära känna massor av sidor hos mig :) Fast man väljer ju förstås själv vad man lämnar ut.



Haha, visst minns jag hur vår kontakt började och det var faktiskt jäkligt kul att jag nu tyckte att din bild med vitt, svart och rött var supersnygg :)

Men det är ju inte alls så jag stör mig på de där hobbydesignmänniskorna. Nej din hylla hade ju massor av personlighet. Vad jag inte gillar är de där stela svarta eller vita hemmen som någon har stylat ihop med hjälp av mycket pengar och ingen smak och allt är bara flashigt och lyxigt och sen tänker man "-Hrm, det skulle vara perfekt med en accentfärg" varpå den stela svarta soffan får EN röd kudde, badrummet en röd matta och köket en röd frukskål. Så färdigt. Haha, nej det är svårt att förklara, ska de om jag ramlar över en bild någon gång.



Förresten , har våren fortfarande inte besökt dig? Skam på torra land!

2009-05-15 @ 10:04:43
URL: http://greiddnos.blogspot.com
Postat av: Fotofix

Hoppas du får en härlig fredag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

2009-05-15 @ 10:09:28
URL: http://fotofix.blogg.se/

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, men jag vill gärna veta vem du är)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0