färglösa nytillskott

Ofta när det gäller skoköp för min del så är det lite "hoppsan-hur-gick-det-till-känsla". Med andra ord är jag nog oftast inte särskilt rationell när jag går in i en skoaffär. Jag får helt enkelt inte gå in i för många och för ofta så ordnar det sig! Ganska rationellt tycker jag ändå att det är att uppsöka butikerna i bästa reatiden när de boxarstövlar, som tjänat mer vintrar än jag kan räkna, bokstavligen börjar falla sönder. Så, ett par nya kängor som inte kan bestämma sig om de drar åt dr Martens hållet eller mer åt mormors-stilen råkade på något vis hamna i en påse på väg hemåt.

 

Och så den läänge bortglömda och lika länge bortvelade men tillslut ändå väldigt välkomna födelsedagsväskan (ja, förra årets alltså..!) som ska få följa med på många äventyr framöver.

Kommentarer
Postat av: mrs sö

Jag tyckte väl att du hade nya skor på dig i fredags, vi pratade om annat när jag skulle kommentera det. De såg sköna ut och varma. Jag behöver också ett par riktigt varma och behagliga att gå i, särskilt nu när det är en massa snö. Blir alldeles blå om snortårna i mina gamla då jag när jag köpte dem för många år sen köpte en storlek för små, eftersom storleken större såg så stor ut på foten. Jag tänkte, det går nog....så himla dumt tänkt, fåfängt!!!:)

2009-02-10 @ 10:13:47
Postat av: Nela

Den gråa ser fin ut tycker jag, bra val! Du blir nog nöjd =) Tänk om du hade tagit den svarta och bara tänkt på din lärare hela tiden! Hoppas att du fick intubera, imorrn är det opponering här. Kram

2009-02-10 @ 19:32:14
Postat av: Emelie

Gillade vrkligen skorna, mycket snygga!

2009-02-12 @ 20:32:57
URL: http://greiddnos.blogspot.com

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, men jag vill gärna veta vem du är)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0