spotted some scotish pop

Spotify är ju helt fantastiskt och än så länge känns det som toppen på ett isberg. Jag har bara anat alla möjligheter som det innebär; att kunna göra ett modernt blandband i form av en spellista att ge bort till någon, lyssna på Robbie Williams nya innan man ens hunnit höra den på radio eller upptäcka Tages repertoar från 60-talet utan att behöva ha en skivspelare, leta fram jazz eller sydafrikansk gospel eller födelsedagslåtar och dela med sig av musik till andra på ett ögonblick. Precis som señorita L gjorde häromveckan med skotska gruppen Camera Obscura. Bara ett klick och så hör jag det hon hör. Här är nyaste skivan och här är en video med dem som gör mig glad:



Kommentarer
Postat av: Alexthegirl

den kan jag lyssna på fler gånger...

2009-12-17 @ 20:56:44

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, men jag vill gärna veta vem du är)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0