inspirerad via etern

Lasses sommarprogram igår var riktigt bra! Han pratade om sitt sätt att se på världen och livet och om sådant som inspirerar honom. Hade ingen aning om att han var intresserad av fotografi och jag blev ännu mer inspirerad till att utforska min systemkamera ytterligare. Andras foton jag också se mer av. En fotobok eller fler tidningar, tack!

Han pratade dessutom varmt om Helsingborg. Vi ska åka dit på tisdag. Visserligen var vi redan på väg mot Skåne i planerna men han styrde faktiskt oss mot vårt första mål med sina ord. Typsikt bara att det är en dryg vecka för tidigt, han inleder sin sommarturné där på Sofiero den 10 juli. Får väl bli Daugava på vägen ner så vi kommer i rätt stämning (inte den vemodiga då förstås) och hoppas att vi sen får se vad "sommaren gömmer i sitt skägg".

Kommentarer

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, men jag vill gärna veta vem du är)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0