sommaren har varit någon annanstans än här

 

Det kom ett husköp, dykcertifiering, ihopflytt-, renoverings- och sommarlovskänslasemester, gräsklippning och bärplockning och syltning och pajbakning, ny arbetsplats-efter-semesterstart och ännu mer renovering. Ja sånt som var mycket viktigare och roligare än att sitta vid datorn.

 

Men några bilder har ändå fångats i linsen under tiden. Några som kanske kan få synas här. Som de från Makrillviken på Smögen dit vi åkte dagen efter vi fått nyckeln till vårt hus för att vara några dagar under vatten innan vi började vårt nya äventyr på Hammarön. Jag fick mina första riktiga dyk bland blågyltor, krabbor och trollhumrar och det var både dramatik med läckande octopus och lugnt grönsaksdopp innan certifikatet var mitt. Om två veckor är det dags igen för en sådan helg under vattnet. Och tiden mellan vårdyk och höstdyk har som sagt i allra högsta grad funnits.


Kommentarer
Postat av: Maria

Ja, det finns så mycket som är så mycket viktigare! Du är den som påminner mig om det, tack!

Kramar!

2011-09-12 @ 12:18:21
URL: http://oliverolivet.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag tycker att det låter som att anledningarna till att du inte hängt med oss här på bloggen är väl värda all bortavaro. Vilken sommar du verkar ha haft. Magiskt. Men om och när du orkar vill i alla fall jag gärna se fler bilder och höra fler fina ord från dig.



Stor kram och välkommen tillbaka närhelst du känner för det.

2011-09-15 @ 09:23:51
URL: http://greiddnos.blogspot.com

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, men jag vill gärna veta vem du är)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0