hey y'all

Det luktar apelsin om mina fingrar och det nästan svettas lite på pannan så sur var den. Förhoppningsvis fullproppad med vitaminer så att det vänder tillbaka till lite mer pigg igen. Eller var förkylningsviruset bara artigt nog att ta en liten paus sådär över nyårsfirandet? För jag mådde faktiskt lite bättre igår kväll och fram till efter den ljusfyllda promenaden i eftermiddags, strax innan solen gick ner. Sen gick piggridån ned på mig i takt med solen. Nåja, det går ingen nöd på mig. Jag startade Mamma Mia i DVD-spelaren några timmar tidigare än den kommer att sändas på trean och popcornskålen är full. Nu ska jag lägga huvudet på kuddarna och göra Isa och Merlin sällskap i konsten att bara vila. Jag hade bara lite mer ord kvar innan jag loggade ut för idag. Vi får se om de fortsätter att komma otvunget. Kan ni inte säga ett litet hej ändå, ni som ändå måste ha blivit lite glada för att det hänt mer här på två dagar än på många veckor? Det vore faktiskt lite inspirerande. Och med en tesked inpiration öppnas oftast kranen på fullt ös.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej! Du vet ju att jag finns här och läser men jag ska verkligen försöka kommentera mera.

Kram och Godnatt

2011-01-01 @ 21:59:07
Postat av: Emelie

Ja, ja, ja, jag är självklart här! Läser och njuter men erkänner att jag varit väldigt restriktiv med kommenterandet nu när vi är på Bali :) Men jag vill så klart säga gott nytt år och tusen tack för att jag fått dela 2010 med dig. Jag ser fram emot även 2011 och allt vad det innebär! Stor kram!

2011-01-02 @ 11:28:06
URL: http://greiddnos.blogspot.com
Postat av: Maria

Hej finaste Camilla!

Ja, nu har jag allt varit egoistisk ett tag. Njutit av dina inlägg och inte sagt så mycket som ett knyst...



Jag säger det igen, du är fantastisk på mycket och även på bloggeri! Efter att jag läst dina rader vill jag bli fotograf, kock, författare,inredare, livsnjutare och nästan även narkossyrra! Tack så hemskt mycket för att du delar med dig så mycket och inspirerar så mycket!



Stor kram Camilla!

2011-01-02 @ 15:09:30
Postat av: Charlotte

Hej kära du!

Nu sitter jag här och läser dina inlägg och får en överdos, en positiv sådan, och känner hur jag har saknat dina anekdoter och härliga uttryckssätt. Såklart ska man prata med varandra och få reda på vad som händer i varandras liv; men så här, när du har tänkt till och formulerat dig så blir det extra speciellt. Ingen press nu, men jag hoppas att det flyter på lite lättare nu för dig och att du hittar inspiration. Och så får vi såklart hitta på mer inspirerande och livsnjutande saker! Gott nytt år, Camilla! Kramar...

2011-01-02 @ 19:41:10
Postat av: Anonym

Också jag blev glad över att det fanns så mycket positivt att läsa här! Kram Gracel

2011-01-02 @ 20:46:42

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, men jag vill gärna veta vem du är)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0