en munkeldalsfrukost i februari

 

I kameran fanns några bilder som legat där rätt länge nu. Från en frukost en solig februarisöndag till exempel. Vi hade kvällen innan fått en alldeles förträfflig födelsedagsmiddag med underbara skaldjur och fisk och fluffig marängefterrätt. Lilla T fick en tröja där det står "Here comes trouble på" men här är hon lite för blyg för att visa den. Den här mysiga frukosten får vara dagens illustration istället för det sena morgonmålet jag intar nu strax. Jag behövde visst en sovmorgon efter den här intensiva men roliga kursveckan. Men nu skiner solen och kaffet är färdigt så nu ska jag göra lördag!


Kommentarer
Postat av: Annika

Hej!

Skulle gärna vilja ha den bilden på lilla T.

2011-04-11 @ 20:00:24

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, men jag vill gärna veta vem du är)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0