cykla med uppknäppt skinnjacka och utan vantar

Vi tog balkongpremiär igår. Det var nästan lite magiskt när jag kom upp i trappen och såg solen lysa in på lilla verandarummet efter halv åttatiden på kvällen. Visst behöll jag jackan på, men det var härligt ändå och en timma senare när det började bli ganska kyligt ända inne i vardagsrummet fick jag be Isa flera gånger att komma in för att tillslut kunna stänga dörren. Vi gillar vår balkong och vi gillar att det är vår på riktigt även om det regnar och är grått idag. Vårkänslan igår var överväldigande och dröjer sig kvar. Vinden kändes ljummen när jag cyklade till dykklubben och jag var tvungen att stanna och köpa en glass på vägen. Jag som mest bara gillar glass när det är soligt väder och känslan är rätt. Som igår då. Men det är ju förstås april och känslan kan växla så nu ska jag snart gå ut i köket där P1 står på och jag laga vegetarisk tomatsås och spaghetti. Med balkongdörren stängd.


Kommentarer
Postat av: Saralill

Kul att det händer lite i bloggen nu!

Nu får vi ta en middag med tillhörande häng snart! Kram

2011-04-13 @ 12:35:25
URL: http://storiesofsaralill.blogspot.com/
Postat av: maria

Du ska inte säga så mycket om uppdatering! =)

Balkongtider är härligt det, mycket att se fram mot nu.

Hoppas proveliprovet gick fint...

2011-04-13 @ 14:57:37
URL: http://oliverolivet.blogg.se/
Postat av: Emelie

Underbart. Är det inte? Jag saknar en balkong just nu men jag njuter av sol och glassug jag med.

2011-04-14 @ 21:34:53
URL: http://greiddnos.blogspot.com

Skriv vad du tänker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej, men jag vill gärna veta vem du är)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0